om mej

Kan du berätta om dig själv??

Jadå;)

jag är 12 år och jag går på en skola som heter kastalskolan.
det är första året där så det är lite svårt att hitta. Innan  så gick jag på en skola som hette storviken skolan. När jag var liten såg jag alltid upp till dom som gick i femman.
Och det är en liten tjej som oxå var som mig, såg upp till dom stora.
ja hon följde jämt med oss hon ville helldre va med oss en dom i hennes klass.
men det var ibland kul men inte jämt.
sen så dom senaste 2 åren så älskade/älksa jag och gå på stan,
och köpa kläder. I love it;)
när jag var nio år så åkte jag till turkiet det var jätte kul, och jag trode att jag var jätte bra på att prata engelska så jag gjorde det med dom i resturangen elr ja när jag beställde glass.;)
När jag gick i typ 4 så brydde jag inte alls hut jag såg ut asså det var juh bara 3 år sedan.
Och nu tänker jag hur jag ser ut från topp till tå, jag vet det hörs lite konstigt.
Men när jag gick i fyran så lärde jag känna Christel sofia och mathilda.ö
För förut så var jag bara med en som heter matilda.s
Och sen så vart det vi "fem" som var jämt med varandra, och det är vi nu med.
Nu på sommar lovet  så har jag sett lady gaga och emd.
På emd så skrek vi precis hela tiden och på laady gaga så skrek vi nästan inget.
men lady gaga är endå min idol ;)


Men nu har ni fått veta en liten del av mej.

mera får ni veta nån annan gång orkar inte skrva:P

Puss/linnea




Kommentarer
Postat av: Rebecca

sv: :)

allt bra med dig?

2009-09-12 @ 15:07:28
URL: http://saatisfaaction.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0