hejsan

hej jag kände för att skriva av mej lite innan jag ska gå och lägga mej.
jag kan berätta vad som har hänt hela väckan.
jag och christel tänkte sova över hos henne,men hon skulle till stugan..
men då på lördagen stack jag och lina på disco,det var juh helt OK kväll,
inte den roligaste,men roligare än att sitta framför datorn.
sen så har det inte hänt så mycket i veckan.
jo jag försov mej alla dagaerna utom idag, bra tjej linnea(;
haha jag fattar inte varför man inte kan kliva upp på morgorna?
men iallafall stack jag in på stan med molly,therese och friddiss<3
jätte kul faktiskt,
haha jag var vråål hungrig när jag kom hem:S
men iallafall så köpte jag adidas bycksor som jag länge villat ha! och armband inte så fina menmen..
sen så fick man juh ta tester från lindex,haha vi tog juh typ 10 var?
imorgon blir det också staden,jag älskar ÖSTERSUND brunflo är så tråkigt och "taskigt" som alla säger ställe.
men ÖSTERSUND kommer jag och tillbringa med dom bästa, matilda mathilda och christel.
vi ska också träffa nån som heter joel och hanns kompisar, nån från J/H
men berättar mer vad som hänt imårra hejdå<3
funderar på och ha lite insperation i min header som den här?
hjärta:')

Kommentarer
Postat av: mathilda

:')

2010-10-16 @ 21:54:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0